Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rocky_19
Moderator Forum
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Warszawy
|
Wysłany: Nie 12:49, 12 Mar 2006 Temat postu: Firma - "Link" - Informacje |
|
|
FIRMA - "LINK" - INFORMACJE
"Link" jest Polską firmą transportową powstałą w 1989 roku. Oferuje transport ładunków całpojazdowych, chłodniczych i niebezpiecznych (ADR). Posiada flotę składajaca sie z ponad 200 samochodów cięzarowych oraz ma do dyspozycji flotę samochodów przewoźników kontraktowych.W skład flty wchodza głownie Nowe Volvo FH12, Nowe Scanie R oraz Scanie R - 4 ... Niemal wszystkie samochody charakteryzuja sie czarnum malowanie z zółtym paskie z boku kabiny. W skład firmy wchodza nie tylko ciagniki siodłowe, ale takze tak zwane "Sołówki" z dosc nowymi przyczepami. Mozna nawet powiedzec, ze niemal wszystki samochody któe pracuja w firmie sa dosc nowe i w dobrym stanie technicznym ... To chyba bedzie na tyle ... Piszcie co o tym myslicie ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Matthew_16
Administrator Forum
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Łasku
|
Wysłany: Nie 13:03, 12 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
No widze, ze kolejny nowy temat pjawił sie na forum ... Bardzo mnie to cieszy i oczywiscie postaram sie wyrazic swoja opinie na temat tej firmy ... Yak wiec, maja naprawde bardzo ładne ciezarówki, szkoda tylko ze koni maja mało, ale to im mozna chyba wybaczyc ... Moge je dosc czesto spotkac w akcji, kiedy przejezdzaja przez moja miejscowosc ciagnac jakis ładunek ... Takze jesli chodzi o moje danie na temat tej firmy to jest ono raczej pozytywne ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Misiek
Miłośnik Ciężarówek
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Otwocka
|
Wysłany: Pon 12:04, 13 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
W Linku nasze obecnie samochdy pochodza z lata 2002 roku, ale ta sytuacja ma sie zmienic gdyz Volvo - a ida na sprzedaz. Kiedys mozna bylo powiedziec o tej firmie wiele dobrych rzeczy, teraz niestety nie jest juz tak kolorowo ... Kierowcy nie dostaja firmowych telefonow tylko musza posiadac swoje, GPA - y sa nie oplacone wiec sa praktycznie bezuzyteczne,automaty tolcolekta rowniez nie dzialaja i kierowcy musza wykupowac niemieckie autostrady normalnie na stacjach benzynowych ... Nastepna bardzo ciekawa rzecza jest to ze kierowcy maja dwie mozliwosci mycia samochodow, albo roba to karcherem na firmie albo placa za myjnie z wlasnej kieszeni ... Mysle za szereg takich pomyslow oszczednosciowych wlodarze firmy Link powinni dostac Nobla ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Matthew_16
Administrator Forum
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Łasku
|
Wysłany: Pon 13:00, 13 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
No to widze ze znasz blizej niez my sprawy tej firmy ... To przykre co wczesniej napiasłes, ale sa do wywdatki, które nie pochłaniaja duzych funduszy, przynajmnie naj pierwszu rzut oko, a napewno, jesli pod uwage weźmie sie tak duzo firme, kitóre obraca tak duzymi pienidzmi ... Co innego jesli forma ma klopoty fifnansowe, co mozna wywniskowac z twojej wypowiedzi ... Mam do Ciebie jeszcze jendo pytanko, a własciewie dwa ... Mianowicie, co zostanie kupione zamiast Volvo i czy ty pracujesz w tej firmie jako kierowca, lub skad tyle wiesz o tej spólce ... Czekam na odpowiedz ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Misiek
Miłośnik Ciężarówek
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Otwocka
|
Wysłany: Pon 14:05, 13 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Wiem ze to co napisalem jest przykre ale niestety prawdziwe ... Znam dosc blisko ta firme, gdyz przez piec lat pracowal tam moj ojciec a nastepnie ja bylem kierowca "czarnego pekaesu wiązowna". Zostalo tam nadal bardzo wielu moich znajomych i dlatego mozna powiedziec ze jestem caly czas w temacie. Link sprzedaje 10 malych Volvo oraz Scanie Topline z silnikami 470, czyli pierwsze chlodnie ... Na miejsce tych samochodow wskocza Man - y TG - A, ktore regularnie zasilaja szeregi firmy od wiosny tamtego roku. Z tego co wiem firma zamowila okolo 200 Man-ow. ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Matthew_16
Administrator Forum
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Łasku
|
Wysłany: Wto 16:41, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
No to widze, ze to naprawde spora inwestycja ... Szkoda tylko ze tek piekne samochody jak Volvo czy Scanie zostana sprzedane a zastapnia je Man - y, którw według mnie nie sa juz tak dobrymi ciezarówkiami jak wczesniej wymienione przez mnie pojazdy ... Z tego co wiem Man - y maja najtanszy serwis- wiec to moze byc spwodowane taka wielka zmiana ... Acha i jeszcze jedno ... Z twojej wypowiezi wynika, ze forma ta nie ma raczej problemow finansowych, tylko wprowadziła tak wielkie oszczędnosci ... To narazie na tyle ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
jageer
Kierowca Początkujący
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Dobczyc
|
Wysłany: Wto 18:14, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Hehe ... To jest poprostu przykre ... Żeby prywatny telefon jeszcze mieć ... To rozumiem gdyby choć zwracali rachunki a tak pewno nie ma. Żeby nawet OBU nie zainstalować ani -ów nie opłacić. Może to taki chwyt że widać że auta mają je zainstalowane a nie działają ... Choć na życzenie klienta powinno mu sie wydzielić hasło żęby wiedzieć gdzie znajduje sie auto które wiezie jego towar ... I na dodatek to mycie samochodów ... Niedługo będą wydzielać stacje do tankowania Diesel - ka ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Misiek
Miłośnik Ciężarówek
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Otwocka
|
Wysłany: Wto 21:34, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Nie mam pojecia skad ale z tymi stacjami to trafiles bezblednie ... Jadac do Anglii tankowalem sie w Poznaniu na stacji Esso ,moglem dolac paliwa (W skrajnej sytuacji) na Esso w Gancie i tankowane byly samochody na full ... Przed Francuska granica w miejscowosci Veurne. Za telefon do pensji bylo dorzucane miesiecznie 40 zlotych ... Co do tych Man - ow to gadalem z chlopakami i strasznie sie na nie skarza ... Podobnio sa strasznie naszpikowane elektronika i co chwila cos sie z nimi dzieje, lacznie z tym ze potrafia uciec polbiegi ... Ze starszych kierowcow Ci co poprzesiadali sie na Man - y bardzo szybko zalowali swojej decyzji ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Matthew_16
Administrator Forum
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Łasku
|
Wysłany: Czw 19:45, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Ja juz od dawien dawna nie miałem jakos przekonania do Man - ów ... Raz ze jakies takie dziwne, mogłbym nawet powiedzec, ze brzydkie, dwa ze niedopracowane, a trzy ze awaryjne ... Niestety dla Polskich firm Transportowysch to bez róznicy, wola oni kupowac ciezaówki, które sa mozliwie jak najtańsze, a nie najlepsze, gdyz i tak co jakies trzy lub cztery lata ciezarówki sa wymieniane ... Ale to ze niektóre firmy posuwaja sie do tego co Link to juz jest naprawde lekka przesada ... To juz nawet nie chodzi o tych klientów, ale zobaczcie jak oni traktuja kierowców, którzy za marna pensje siedzac za kólkiem niemal całymi dniami ... Nie dosyc ze sa zmeczeni sama podróza to jeszcze nie maja wielu udogodnien, a ponadto musze jeszcze myc swoje zestawy lub płacic za myjsnie z własnej kieszeni ... To jest lekkie przegiecie ... Takie jest moje zdanie ... Pozdrawiam ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Misiek
Miłośnik Ciężarówek
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Otwocka
|
Wysłany: Czw 21:59, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Niestety podzielam zdanie kolegi na temat Man - ow ... Owszem maja duze kabiny, jednak jesli chodzi o podzespoly to strasznie odstaja od reszty markowych aut ... Duzo pojawilo sie tego na Polskich drogach poniewaz sa kozystne ceny oraz podobno dobre wrunki serwisowe. Co do udogodnien dla kierowcy to niestety ale bardzo nam daleko do innych ... Wystarczy popatrzec jakimi sprzetami jezdza juz Lotysze oraz Estonczycy... Do wlascicieli firm to nie dociera... Kupi samochod pogna w trase na miesiac za marne pieniadze a ty masz mu byc wdzieczny ze masz chociaz lozko w kabinie ... Pamietam jakie wojny byly miedzy kierowcami jak przychodzily do Link - a Volva Globetrotter - y ... Pozniej glupie tlumaczenia ze firma ma robi redukcje kosztow ze wzgledu na powiekszanie floty ... Tylko niech mi ktos powie dlaczego zostaly one po czesci zrzucone na kierowcow ... ... Pozdrowienia ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
jageer
Kierowca Początkujący
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Dobczyc
|
Wysłany: Pią 14:44, 17 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Man TG - A jest z deka nie udany bo F2000 nie miał praktycznie elektroniki a nagle TG - A naszpikowali elektroniką. A inne marki stopniowo wprowadzały rózne bajery do aut. Mi sie Man - y podobają ... Nie wiem jak jest z jazdą bo nie mam i nie jezdziłem. Wiem jedno że Renautl Magnum są wytrzymałe i Scanie 3 generacji. A pozatym im bardziej sie dba o autko tym wierniej służy ... Po przeczytaniu widzę że bardzo dużo dodawali do pensji za telefon ... Syf nie firma w takim razie ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Misiek
Miłośnik Ciężarówek
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Otwocka
|
Wysłany: Pią 14:53, 17 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
No niestety tak jak mowisz zrobil sie syf a nie firma ... Szkoda bo naprawde nie mielismy zle ale widocznie komus to przeszkadzalo ... Co do samochodow to faktycznie F2000 nie mial elektroniki ale byl bardzo udanym i naprawde niezawodnym samochodem, za to z TG - A bardzo chcieli zrobic ciezarowke roku i naszpikowali go elektronika ... Wyszlo im to troszke nieudolnie, az dziwi mnie taka fuszerka u Niemcow ... Moze sie myle ale dla mnie obecnie nie ma lepszych aut niz Volvo i Scania, moze jest to sentyment ze starej firmy ale bardzo dobrze mi sie tym jezdzilo ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|