Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jageer
Kierowca Początkujący
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Dobczyc
|
Wysłany: Pon 19:13, 08 Maj 2006 Temat postu: Renault Magnum DXi 13 - Informacje |
|
|
RENAULT MAGNUM DXI 13 - INFORMACJE
No i doczekałem sie ... Koncern Renault wypuscił nowy model słwanego juz Renault Magnum, czyli Magnum Dxi 13 wersja 460 i 500 koni dostosowana do warunków Euro 4 i 5 SCR ... Zegary i kierownica jak w Renault Premium ... . No i piękne wyposażenie i dosc wysoka ergonomia w wersji Privilege i Excelent ... Pięknie, oby tak dalej Panowie ... To tyle ode mnie ... Czekam na wasze opinie ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Matthew_16
Administrator Forum
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Łasku
|
Wysłany: Nie 9:16, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
No to musze powiedziec ze Nowe Renault Magnum zapowiada sie naprawde bardzo ciekawie ... Udoskonalenie jednostki napędowej i wyposazenia pojazdu z pewnoscia wpłynie korzystnie dla nabywców tego pojazdu ... Zobaczymy tylko jak bedzie sprawowac sie ten pojazd na Polskich warunkach czy bedzie bezawaryjny ekonomiczny i tym podobne .... Narazie zapowiada sie naprawde ciekawie ... To na tyle ode mnie ... Odezwe sie niebawem ... Czekam na wasze opinie Panowie ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Rocky_19
Moderator Forum
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Warszawy
|
Wysłany: Nie 19:09, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Nowe Renault rzeczywiscie zapowada sie całkiem ciekawie, jednak zobaczymy jak sie bedzie sprzedawac ... Napewno duzym plusem jest to ze dodano wiele udogodnien w wyzej wymienionych wersjach tego modelu jednak pewnie przełozy sie to na cene tego pojazdu co pewnie nie spodoba sie włascicielom mniejszych firm transportowych ... Jesli chodzi o jednostki napędowe to powiem tak ... Juz od dłuzszego czasu Renault nie mza zbyt mocnych silników w ostatnim czasie to sie porawiło, ale i tak to nie to na co czekałem ... 500 Km to z pewnoscia duza jak na Polskie warunki i nie tylko jednak pewnie Renault Magnum nie znajdze poeodzenia w firmach któe bede zajmowac sie transportem ponadgabarytowym ... To tyle ode mnie ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Matthew_16
Administrator Forum
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Łasku
|
Wysłany: Nie 19:17, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
No to sie troszke rozpisałes Rocky ... To dobrze ... Ja odnosze bardzo podobne wrazenie jak ty odnosnie tych silników ... Nowe Renaul napewno bedzie drozsze od swojego poprzednika ze względu na silnik i wiele udogodnien jakie wprowadzili konstruktorzy w tym modelu ... Jednak moim zdaniem jego produkcja bedzie opłacalna i przyniesie duze zyski czego najlepszym przykładem jest to ze bardzo duzo Magnumek niemal kazdej generacji jeździ po naszych Polskich drogach ... To tyle ode mnie ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
jageer
Kierowca Początkujący
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Dobczyc
|
Wysłany: Czw 19:12, 25 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Rocky zauważ że do ponadgabarytów jest Sisu E - Tech 440. Magnum to pojazd flagowy i to 460 koni i 500 jest wystarczające ... Jego zastosowanie to transport dalekobieżny ... A nie ciąganie wywrotek po placach budów co często widuje i tym podobne ... A do ponadgabarytów to mysle ze sie nadaje. Tam nie liczy sie moc tylko przełożenia mostów i tym podobne no i oczywiscie porzadny moment obrotowy ... To bedzie na tyle ode mnie ... Czekam na odpowiedz ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Matthew_16
Administrator Forum
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Łasku
|
Wysłany: Nie 18:54, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Wiesz, moze i masz troche racji z tym wszystkim, ale nie zapomnij ze Renault nie ma znowu jakis powalajacych momentów obrotowych ... Jeszcze do nie dawna powiedzialbym ze sa one małe w porównaniu do innych modeli ciezarówek takich jak na przykład Volvo czy Scania ale jak sam dobrze powiedziałes to jest ciezaróka która jest przystosowana do tras dalekobieznych ... Nie bede sie z toba dalej z pierał bo oczywiscie masz racje ... To bedzie na tyle ode mnie ... Czekam na twoja odpowiedz ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
jageer
Kierowca Początkujący
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Dobczyc
|
Wysłany: Pon 9:52, 29 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Wiesz ... Nie można też porównać V8 620 KM Scani gdzie jest 16 litrów i 3000 Nm a Renault Magnum R6 13 litrów ... Inne ciezarówki na podobnych silnikach mają podobne momenty obrotowe. Wystarczy porównać klase 12 i 13 litrów ... Ale jest chyba 2400 Nm jeśli dobrze pamiętam i przy "Optidriver" dostaje sie dodatkowe 200 Nm na ostatnim biegu ... Renaulty ogólnie są fajne, a Renault Magnum dobrze ciągnie pod góre ... To bedzie na tyle ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Matthew_16
Administrator Forum
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Łasku
|
Wysłany: Czw 15:35, 01 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Mysle ze masz troche racji ... Ale jakby nie było Volvo tez wkłada do swoich ciezarówek silniki R6 i wyciaga z nich az 660 KM przy momencie obrotwym dochodzącym do 3100 Nm to jeszcze lepsze siogi niz przy widlastym silniku Scani R ... Dlatego tez usprawiedliwienie ze nie mozna porównywac silników widlastych do rzędówek jeszt chyba zbedne ... Nie wiem nie chce sie tu wypowiadac bo moze chodzi ci o pojemnosc tych silników któa rzeczywiscie dosc znacznie sie rózni ... Moze dopisz cos jeszcze to wtedy bedziemy rozmawiac ... Pozdrawiam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|